ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: wymyślić moduł edukacyjny dot. komunikacji niewerbalnej na podstawie oglądania fragmentów z jednego z następujących filmów:
Projekt dziecko, czyli ojciec potrzebny od zaraz; Adam Dobrzycki
Królik po berlińsku; Bartosz Konopka, Motyl i skafander; Julian Schnabel
Spotkania na krańcach świata; Werner Herzog
Trójkąt bermudzki; Ian Toynton, Szyfry; Wojciech Has
Ssaki; Roman Polański
Wsi moja sielska, anielska ; Jiří Menzel, M – Morderca ; Fritz Lang
Amator; Krzysztof Kieślowski, Stowarzyszenie Umarłych Poetów; Peter Weir
Constantine; Francis Lawrence
Tata i małolata; Steve Miner, Mrówki w gaciach; Marc Rothemund
Jak rozpętałem drugą wojnę światową ; Tadeusz Chmielewski
Droga bez powrotu ; Rob Schmidt
ZADANIE TRENERSKIE NR 3: stworzyć muzyczną grę team building na koncepcji tekstu do jednego z poniższych przebojów:
TSA, Live, Exploited, The, Punk’s Not Dead
Therapy?, Troublegum, Stranglers, The, No More Heroes, Lard, The Last Temptation Of Reid
Swans, Holy Money, Mud, Mud Rock, Sting, …Nothing Like The Sun
Nosowska, Kasia, Co miesiąc
PROBLEM NR 3: – Problematyka jasnego spisywania niejasnych danych. Stworzyć adekwatną dla typowego pacjenta instrukcję przyjmowania wybranej znastępujących substancji medycznych:
197.1, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o krótkim działaniu
105.0, Chinolonowe leki przeciwbakteryjne – fluorochinolony do stosowania doustnego
218.1, Płyny i rozcieńczalniki do wstrzykiwań – fizjologiczny roztwór chlorku sodu
178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera
129.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – analogi hormonu uwalniającego gonadotropinę