Dla zainteresowanych – animatorzy edukacyjni – grupa HR


ZADANIE NR 1: wymyślić moduł edukacyjny dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na bazie analizy krótkich scen z jednego z poniższych filmów:

  • Carrie; Brian De Palma
  • [Rec]; Jaume Balagueró, Paco Plaza, Harakiri ; Masaki Kobayashi
  • Biały labirynt; Bille August
  • Człowiek bez przeszłości ; Aki Kaurismäki, Ghost Dog: Droga samuraja; Jim Jarmusch
  • Sztandar chwały; Clint Eastwood
  • Upadłe anioły; Kar Wai Wong, Ferdydurke; Jerzy Skolimowski
  • Zagniewani młodociani ; Hart Bochner, Moloch; Aleksander Sokurow
  • Dom z piasku i mgły; Vadim Perelman
  • Bez lęku; Peter Weir, Go; Doug Liman
  • Nieślubny ojciec; Michael Switzer
  • Nawrót depresji gangstera; Harold Ramis

    SYMULACJA NR 3: stworzyć muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na bazie tekstu do wybranego z następujących utworów muzycznych:

  • Breakout, 70a, Apteka, Menda
  • Nirvana, In Utero, Dylan, Bob, Blowin’ in the Wind, Seahorses, The, Do It Yourself
  • Aya RL, Aya RL, Gracious, Gracious, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Led Zeppelin, IV

    ZAGADNIENIE NR 3: – Kwestia zrozumiałego prezentowania niejasnych poleceń. Stworzyć adekwatną dla typowego pacjenta zasadę stosowania jednej zznajdujących się na naszej liście leków:

  • 131.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – antyandrogeny o budowie niesteroidowej
  • 40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego
  • 166.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lewetiracetam – stałe postace farmaceutyczne
  • 163.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lamotrygina – stałe postacie farmaceutyczne
  • 2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
  • 178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 7.1, Leki przeciwwymiotne – antagoniści receptora serotoninowego – postacie do podawania doustnego