ZADANIE NR 1: wymyślić moduł edukacyjny dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na bazie analizy krótkich scen z jednego z poniższych filmów:
Carrie; Brian De Palma
[Rec]; Jaume Balagueró, Paco Plaza, Harakiri ; Masaki Kobayashi
Biały labirynt; Bille August
Człowiek bez przeszłości ; Aki Kaurismäki, Ghost Dog: Droga samuraja; Jim Jarmusch
Sztandar chwały; Clint Eastwood
Upadłe anioły; Kar Wai Wong, Ferdydurke; Jerzy Skolimowski
Zagniewani młodociani ; Hart Bochner, Moloch; Aleksander Sokurow
Dom z piasku i mgły; Vadim Perelman
Bez lęku; Peter Weir, Go; Doug Liman
Nieślubny ojciec; Michael Switzer
Nawrót depresji gangstera; Harold Ramis
SYMULACJA NR 3: stworzyć muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na bazie tekstu do wybranego z następujących utworów muzycznych:
Breakout, 70a, Apteka, Menda
Nirvana, In Utero, Dylan, Bob, Blowin’ in the Wind, Seahorses, The, Do It Yourself
Aya RL, Aya RL, Gracious, Gracious, Sting, …Nothing Like The Sun
Led Zeppelin, IV
ZAGADNIENIE NR 3: – Kwestia zrozumiałego prezentowania niejasnych poleceń. Stworzyć adekwatną dla typowego pacjenta zasadę stosowania jednej zznajdujących się na naszej liście leków:
131.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – antyandrogeny o budowie niesteroidowej
40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego
166.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lewetiracetam – stałe postace farmaceutyczne
163.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lamotrygina – stałe postacie farmaceutyczne
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
7.1, Leki przeciwwymiotne – antagoniści receptora serotoninowego – postacie do podawania doustnego