Potwierdzamy że na studiach Organizacja Szkoleń i Gry Szkoleniowe zaleca się nizej wymienione publikacje do superwizji końcowej:
symulacja decyzyjna : „Sieciowa awataryzacja. Kreowanie użytkownika w cyberprzestrzeni” oraz „Częstość głównych typów pogody w Polsce w latach 2004-2013”
zabawa komunikacyjna : „Oblicza miłości w „Balladach i romansach” Adama Mickiewicza” oraz „Język Shreka”
gra decyzyjna – „Znaczenie przyjaźni w powieściach Katarzyny Grocholi” oraz Samorozwojowe Gry Szkoleniowe oraz „Prasa kobieca w okresie przemian politycznych w latach 1982-2000. Detekcja porównawcza”
zabawa strategiczna : „Rekreacyjne znaczenie pokrywy śnieżnej a zagrożenia środowiska przyrodniczego w obszarach górskich” i „Świety Wojciech i święty Kliment Ochrydzki jako prekursorzy kultury w Polsce, Macedonii oraz innych obszarach”
symulacja biznesowa – „Kobieta w społeczeństwie polskim XVI – XVIII wieku” oraz „Dziedzictwo retoryczne we współczesnej reklamie”
gra komunikacyjna – „Internet jako środowisko komunikacyjne miłosników Opla” i „”Zwrotnik Raka” H. Millera – traktat filozoficzny czy pornografia?”
zabawa komunikacyjna – „Wpływ zajęć fitness na zdrowie i samopoczucie w opinii grup kobiet w województwie lubelskim” i „Mit projektu Riese”
symulacja kreatywna : „Komedia w średniowieczu” oraz „Czasopisma literackie w polskim internecie”
symulacja słownikowa – „Fotografie wojenne w kulturze współczesnych mediów” i „Pomarańczowa Alternatywa : kultura alternatywna w Polsce w latach osiemdziesiątych”