Gry edukacyjne – tematy do zaliczenia


Potwierdzamy że na studiach Organizacja Szkoleń i Gry Szkoleniowe zaleca się nizej wymienione publikacje do superwizji końcowej:

  • symulacja decyzyjna : „Sieciowa awataryzacja. Kreowanie użytkownika w cyberprzestrzeni” oraz „Częstość głównych typów pogody w Polsce w latach 2004-2013”
  • zabawa komunikacyjna : „Oblicza miłości w „Balladach i romansach” Adama Mickiewicza” oraz „Język Shreka”
  • gra decyzyjna – „Znaczenie przyjaźni w powieściach Katarzyny Grocholi” oraz Samorozwojowe Gry Szkoleniowe oraz „Prasa kobieca w okresie przemian politycznych w latach 1982-2000. Detekcja porównawcza”
  • zabawa strategiczna : „Rekreacyjne znaczenie pokrywy śnieżnej a zagrożenia środowiska przyrodniczego w obszarach górskich” i „Świety Wojciech i święty Kliment Ochrydzki jako prekursorzy kultury w Polsce, Macedonii oraz innych obszarach”
  • symulacja biznesowa – „Kobieta w społeczeństwie polskim XVI – XVIII wieku” oraz „Dziedzictwo retoryczne we współczesnej reklamie”
  • gra komunikacyjna – „Internet jako środowisko komunikacyjne miłosników Opla” i „”Zwrotnik Raka” H. Millera – traktat filozoficzny czy pornografia?”
  • zabawa komunikacyjna – „Wpływ zajęć fitness na zdrowie i samopoczucie w opinii grup kobiet w województwie lubelskim” i „Mit projektu Riese”
  • symulacja kreatywna : „Komedia w średniowieczu” oraz „Czasopisma literackie w polskim internecie”
  • symulacja słownikowa – „Fotografie wojenne w kulturze współczesnych mediów” i „Pomarańczowa Alternatywa : kultura alternatywna w Polsce w latach osiemdziesiątych”